Info från styrelsemöte 2023-12-14

• Kampanjen nya medlemmar blev bra, det kom in 35 nya medlemmar.
  • Beslutades att vi förlänger erbjudandet om medlemsavgift inkl GolfaMore kort tom 29/12.
  • Klubbens stadgar uppdateras. Styrelsens nya förslag till stadgar, som ska behandlas av årsmötet, skickas ut till medlemmar tillsammans med övriga årsmöteshandlingar.
  • Rekrytering Greenkeeper. Tyvärr har inga nya ansökningar inkommit.
  • Årsmöte 29/2 kl 18.  Kallelse till årsmötet med dagordning kommer till alla medlemmar senast 1 februari 2024. Årsmötet blir endast fysiskt.
  • Motioner till årsmötet skickas senast 29/1, 2024 till info@surahammarsgk.org.
  • Green Queen är en organisation som erbjuder förmånskort typ ”golfhäftet” för kvinnliga golfare. Beslutades att klubben går med under 2024.
  • Banan. Då snön kom oväntat tidigt, har inga greener täckts med dukar.
  • Beslutades att Juniorerna får disponera det lilla rummet på övre våningen i klubbhuset.
  • Julglögg på klubben fredag 22/12 kl 11 – 14.
    Vi hälsar alla medlemmar välkomna att komma och mingla, få hjälp med sina inbetalningar, träffa golfkompisar eller fynda några julklappar hos Micke i Shopen.