Greenfeesamarbeten 2024

Samarbetserbjudanden med kvalitét! Vi har klubbarna nära dig!

Ängsö GK - Fritt spel!

Spela på två fantastiska banor från perioden maj- oktober för 0 kr vardagar och efter 13.00 helgdagar.
Tävlingsgreenfee gäller på tävling.
Gäller både fullvärdiga seniorer och juniorer!

Eskilstuna GK - 250kr

Besök Eskilstuna med Regionens coolaste klubbhus och spela för endast 250 kr vardagar som fullvärdig senior. Juniorer spelar ofattbart billigt:
100 kr på vardagar!

Arboga GK - 250kr

Fullvärdiga seniorer spelar för 250 kr vardagar och juniorer betalar halva juniorpriset när inte VGDF´s samarbete gäller.

Sala GK - 250kr

Spela på två fantastiska banor från perioden maj- oktober för 250 kr vardagar och efter 13.00 helgdagar.
Gäller både fullvärdiga seniorer och juniorer.

Västerås GK - för dig som tävlar!

Spela våra tävlingar utan att betala tävlingsgreenfee 2024!
Samarbetet gäller på båda klubbarnas öppna tävlingar 2024, med några få undantag.  Totalt kan du spela 22 tävlingar och endast betala tävlingsavgift!  Gäller fullvärdiga seniorer och juniorer. De dagar vi har tävlingar på SHGK får våra medlemmar 50% på greenfee på VGK.

VGK – SHGK Tävlingssamarbete 2024 Tävlingar som ingår i samarbetet och datum då halv greenfee gäller på respektive klubb.

Avesta GK - 50% vardagar.

Betala halva priset på vardagar som fullvärdig/fullbetalande senior eller junior.

Avesta erbjuder en härlig anläggning, och du kan med fördel bo kvar ett dygn och ta en minisemester i norra delen av länet!

Gävle GK - 50% alla dagar

Spela för halva priset på någon av Gävle GKs båda banor. 36 hål, endast 3 minuter från Gävle City!
Gäller fullvärdiga/ fullbetalande seniorer samt juniorer.

Hagge GK - 25 % alla dagar.

Utanför Ludvika hittar du denna fina golfanläggning där banan är omgiven av utmanande vattendrag.
Samarbetet gäller både vardagar och helger.
Gäller fullvärdiga/fullbetalande seniorer samt juniorer.

Bor du kvar får du delta på deras 9 hålstävling – räkmackan!

Strömsholms GK - 50% rabatt vardagar.

Regionens charmigaste
9-hålsbana för halva priset.
Underskatta inte denna bana, den utmanar verkligen dina skills i att slå rakt och greenerna håller alltid hög standard.
Priset gäller vardagar för både seniorer och juniorer!

Fullerö - Julisamarbete med 50% rabatt

Spela på Fullerö för halva priset från 1 juli till 6 augusti! Fullerö arrangerar i år LETAS, tour tävling för damer och banan kommer att vara i sitt bästa slag någonsin. Missa inte det!

Samarbetet gäller 50% vardagar och från 13.00 helger, bortsett från de tider vi har Happy Hour här på ShGK då priserna är ännu bättre!

Degerfors Golf - alla dagar

Charmiga och familjära Degerfors Golf, där ställplatser ligger sjönära glittrande Möckeln. bör provas.
Senior: Vardagar 200 kr/person
Helger, röda dagar 250 kr/person
Juniorer
Vardagar 150 kr/person
Helger, röda dagar 200 kr/person

Fagersta Golf - 50% alla dagar

Spela på Fagersta GK för halv greenfee helgfria vardagar samt efter 13.00 på helgdagar.
Gäller fullvärdiga/fullbetalande seniorer samt juniorer.

Överenskommelse mellan Surahammars Golfklubb och följande klubbar gäller endast för fullvärdiga medlemmar från
fr o m 1 maj – 31 oktober när respektive bana är öppen.
Vid tävling gäller tävlingsgreenfee, vid alla samarbeten.
Notera att där vi har samarbeten med avtalad % – sats kommer greenfeepriset skilja beroende på om vi har Låg – Mellan- eller Högsäsong,
då vi har en prissättning enligt 3-7-4 modellen. Golfhäftet, kampanjer, Happy hour och rabatter är alltid på ordinarie pris och kan inte kombineras.

Greenfee-överenskommelse för juniorer i Västmanland
Junior 6-21 år som är medlem i en Västmanländsk golfklubb spelar fritt mån- fre under sommarlovet 1/6 – 31/8.

Årsgreenfeekort
Fullvärdiga medlemmar  i annan golfklubb, ansluten till Svenska Golfförbundet som har betalt min. 4900 kr till sin hemmaklubb kan lösa årsgreenfeekort för 3000 kr/säsong. Den som löser årsgreefee spelar fritt på Surahammar alla dagar i veckan, inkl. tävling.
Fullvärdigt medlemskap måste verifieras av hemmaklubben.

Klubbfunktionärskort, Västmanlands GDF
Max 2 spel / kort under säsong, gäller måndag-fredag

Distriktsfunktionärskort, Västmanlands GDF
Max 2 spel / kort under säsong, gäller måndag-söndag

Silvermärke, Västmanlands GDF:
Bokning måste föranmälas till info@surahammarsgk.org
Max 3 spel / kort under säsong, gäller måndag-söndag.