Lantisarna vann knappt i Senilens Ryder Cup!

Den prestigetyngda kampen mellan ”Stanarna” och ”Lantisarna” avgjordes på tisdagen: Det blev en mycket jämn tävling som Lantisarna vann med endast 1 poäng, 16,5 – 15,5! Lantisarna hade en stor ledning efter de första 6 hålens spel i bästboll men Stanarna knappade in i forusome på nästa 6 hål. Ställningen var jämn inför de sista 6 singelmatcherna som avgjorde matchen. Stanarna gratulerar Lantisarna till ytterligare en seger!
Läs mer om Ryder Cup och avslutningen av Senilen på fliken TÄVLA/SENILTOUREN!

I Lantisarnas lag spelade: Lennart Karlsson, Leif Jansson, Hans Andersson, Glädje Jan Olsson, Lennart Pettersson, Gunnar Noritis, Göran Ek, Sune Engwall, Mats Andersson, Signe Karlsson, Lars-Erik Johansson, Erik Runnérus, Leif Karlsson, Rolf Widlund, Kjell Svensson, och Börje Brewits (saknas på bilden.)