Vår klubbchef Maria lämnar klubben

Maria har accepterat ett jobberbjudande från en annan golfklubb och säger därför upp sin klubbchefstjänst hos oss. Hennes sista arbetsdagen blir den 17 november.

Vi tycker självklart att det är tråkigt att Maria nu lämnar oss efter fem år som klubbchef. Under de 5 år som Maria varit hos oss har klubben och dess verksamhet fortsatt utvecklats i en positiv riktning, vilket Maria med sin kompetens, drivförmåga och lojalitet med klubben starkt bidragit till.

Det har inte vart ett lätt beslut att fatta då jag trivs på klubben och är stolt över den utveckling vi skapat tillsammans. Vår bana och anläggning är en riktig golfpärla”, säger Maria

Vi tackar Maria för den tid hon arbetat hos oss och önskar henne varmt lycka till med sitt nya jobb.

Vi kommer omgående att starta upp processen för att hitta ersättare efter Maria.