Härliga höst levererar med färg och fina greener!

Vi är så glada över att kunna presentera en riktigt fin bana. Rullet på greenerna är jämnt och lite snabbare än vanligt för årstiden sett och vi har varken dressat eller vertikalskurit än. Det är en härlig känsla att få gå upp på greenen och sätta den där putten!
Översvämningen är nästan ett minne blott. Otroligt men sant! Det som återstår är spåren av skador på vissa fairways, där maskinerna inte har kunnat gå fram utan att det märks. På grund av detta har vi lägesförbättring 1 klubba på den finklippta delen, även om det inte behövs på de allra flesta ställena.
Vi kan helt enkelt konstatera ” – vi är som starkast på hösten!
Tveka inte att spela, det är så njutbart på banan!

I helgen spelar vi vår årliga funktionärsrsgolf under lördagen med starter mellan 9-11.
Under söndagen spelas sista omgången an Svenska Juniorserien div. 3.
Utöver det finns det lite tider kvar att boka in sig på och ring receptionen om ni vill att vi hittar en tid till dig.

Välkommen!

Vänliga hälsningar