Årsmöte 2024

Årsmötet hålls i Folkets Hus Surahammar to 29/2, 2024  kl 18.00.
Efter årsmötet bjuds fika och därefter blir det Medlemsmöte då alla kommittéer kort berättar vad de har för planer för säsongen 2024.

Kallelse till årsmötet med föredragningslista publicerades 31 januari som nyhet på hemsidan samt e-postades till alla medlemmar.
Allt enligt stadgarna som säger att senast 3 veckor innan mötesdagen ska kallelsen epostas till alla medlemmar.
Årsmöteshandlingarna lades upp på webben den 22 februari då även en information gick ut till alla medlemmar med epost.

Handlingarna nedan ber vi dig att själv skriva ut. När du klickar på länkarna nedan kommer en pdf-fil att läggas upp på din dator under Hämtade filer.

Det kommer inte att finnas några utskrivna handlingar på årsmötet. Om du inte har tillgång till skrivare, kontakta Erik på Kansliet 0220-20066 och åk dit och hämta de dokument du önskar.

Resultat- och balansräkning för 2023 finns tillgängliga på kansliet måndag-torsdag kl 9 – 16.pdf