Presentkort till Golfsimulator

Prova på 1 timmes spel gratis – för dig som är medlem i Surahammars GK. Gäller till 16 jan 2023.

Tillsammans med Surahammars padelcenter erbjuder vi nu alla våra medlemmar att gratis prova på SPC’s golfsimulator.
Enkelt att boka och perfekt för dig som vill hålla igång under vintern. Presentkortet innehåller 1 timme gratis spel och bokas via mail eller telefon. Vid bokning anger du ditt Golf-ID.

Boka här: info@surapadelcenter.se eller 070 333 9957.
Välkommen till Surahammars Padelcenter, Slånbärsvägen 1, Surahammar.

I en golfsimulator slår du från en rangematta mot en duk och en radar läser av ditt slag. Du kan välja mellan att stå på rangen och få exakt information hur snabbt din klubba rör sig, med vilken vinkel du träffar bollen och hur bra din bollträff är.
Det andra alternativet är att spela 18 hål där du kan välja mellan de exklusivaste, svåraste banorna i hela världen som St: Andrews eller Pebble beach alternativt välja banor i Sverige som Barsebäck med flera.