Info från styrelsemötet 5 dec

• Beslutades att Årsmötet 2023 blir digitalt 23 februari kl 19.00. I slutet av mars bjuder vi in till ett Medlemsmöte.
  • Medlemsmingel i jultider 21-22/12 kl 10-14 i klubbhuset. Glögg o pepparkakor, support med MInGolf för medlemsbetalning, shopen öppen.
  • Förslagslådan – nyligen inkommet förslag om möjlighet att boka ställplatser digitalt.
  • Samarbeten med andra klubbar 2023 diskuterades. Samtliga samarbeten kommer att ses över och nya samarbeten kan eventuellt tillkomma. Medlemmar som har förslag på samarbeten får gärna lägga detta i Förslagslådan. Den hittar du på hemsidan under KLUBBEN/Vision&mål
  • Klubben saknar en Marknadskommitté, som aktivt kan leta samarbetspartner och sponsorer.
  • Kick-off för alla Kommittéer 21 dec kl 16-18 i klubbhuset.