Bokningar i helgen

Just nu har vi ett härligt tryck på banan!
Imorgon fredag har vi årets första företagstävling, där Ahlsell kommer med 80st deltagare till start.
Vi ser verkligen fram emot denna traditionsenliga tävling!

Under lördagen är det inga tävlingar, men banan är fullbokad med mycket medlemsspel. Få lediga tider kvar. Välkomna!

Söndagens tävling är så gott som fulltecknad. Det finns bara en plats kvar och då det är kanonstart kan vi inte släppa på sällskapsspel förrän efter 14.00.
Vi kommer försöka få in alla som vill spela under helgen och vi sätter ihop bokade 2-bollar så att det blir fulla fyrbollar om vi ser att det inte blir bokat så att spelarna själva. Hör av er till receptionen om ni vill ha hjälp av oss.

Vi har väldigt lite bemanning i receptionen och på morgonen när vi öppnar är det som mest tryck.
Har du ett ärende som kan vänta någon timme ber vi dig kontakta oss lite senare på dagen, eller maila oss så tar vi det så snart vi hinner.

Trevlig helg!
Maria Pennerborn