Info från styrelsemötet 2023-05-30

• Sponsorgolf spelas 16/6
  • Startkur vid tee 1. Bygglov har sökts och vi hoppas ha kuren på plats inom kort.
  • ”Golfmackan” – 9-hålstävling med kanonstart fredag kväll – spelades första gången fre 26/5. Nästa ”Golfmacka” spelas 16/6 och då hoppas vi att fler nya spelare passar på att delta.
  • Passiva medlemmar – erbjudande om aktivt medlemskap kommer att skickas ut kommande vecka.
  • Golfvärdar – tävlingsfria lördagar och söndagar juni, juli, augusti kommer vi att ha golfvärdar på plats. Vi behöver fler: kontakta Christina 070 634 4120.
  • Regel och HCP-kommitté – nystartad kommitté med Lars-Göran Almgren som sammankallande.
  • Förslagslådan behöver mer uppmärksamhet så att medlemmarna börjar lägga fler förslag. Hemsidan: KLUBBEN/Vision & mål.
  • Marknadskommittén – svårt att hitta personer som vill engagera sig i kommittén.
  • Juniorverksamheten  – 12 deltagare i Golfkul. Läger v. 26.
  • Receptionen – Öppettiden från 5 juni: Vardagar: 08.00-16.00, Helgdagar: 08.00-15.00, Midsommarafton:  08.00-12.00   Midsommardagen: 09.00-13.00
  • Årets sommarjobbare – Nathalie Svensson och Alexander Häggblom reception. Elize Stålarv städning.
  • Restaurangen – behöver ytterligare en kock. Svårt att få tag på. De nya utemöblerna har Restaurangen investerat i vilket klubben tackar för.