Årsavgifterna 2023 – Logga in på Min Golf

Nu har alla medlemskategorier fått sin avgifter upplagda, även passiva och juniorer.
Din årsavgift består av en medlemsavgift och en spelavgift och eventuellt en tilläggsavgift för 2023, som beslutades av årsmötet den 23 februari.
Avgifterna för 2023 kommer du endast att kunna betala via Min Golf.
För att du ska bli aktiverad för spel 2023 behöver du betala alla tillagda avgifter.
Här hittar du kostnaden för varje medlemskategori: Årsavgifter

I november introducerades ett nytt sätt att betala årsavgiften i golfklubben. Detta är en förändring som hela golfsverige genomför.
Behöver du hjälp så hör du av dig till oss. Vi kan både hjälpa till över telefon och på plats.

När du loggat in på Min Golf har du 4 betalningsalternativ att välja mellan.
Fortsätt sedan UTAN ATT LOGGA IN. Se denna film innan du testar : Hur du betalar i Min Golf

Vi hoppas nu att ni medlemmar stöder oss med att betala innan förfallodatum, så att vi som förening kan ha god likviditet fram över säsongsstart, vi arbetar ju för fullt för att komma igång så fort vädret tillåter.
Förfallodatum är 20230331. Efter detta datum kommer vi att lägga till en påminnelseavgift.

Vänliga hälsningar
Maria Pennerborn, Klubbchef