När öppnar banan?

VI förstår att många längtar efter årets första runda och självklart är nyfikenheten stor. Många ringer och frågar: När öppnar banan? Vi kommer att uppdatera här på hemsidan när vi vet ett datum och också meddela er medlemmar via mail när vi har viktig information.
Elliot och banpersonalen har massor att göra och igår sådde vi i skadade ytor med gräsfrön.
Vårdukarna får ligga på till nästa vecka för att hjälpa till med växtligheten. Vi kommer inte kunna klippa den här veckan. Det är extremt blött där ute och när tjälen släpper kommer det att bli ännu blötare.
Nästa vecka drar vi igång bevattningen och startar upp toaletterna på 9,5:an.
Vi vet att vi kommer ha stängt minst 10-20 dagar framåt och det är för tidigt att säga ett datum.
Vi får helt enkelt ha tålamod, som vi skrev i Påskbrevet.
Rangen är öppen liksom korthålsbanan. Kom ut och träna i det vackra vädret, svinga in säsongen på medlemsträningarna!
Det är fortsatt tryck på golfen känner vi, kul!