Tack för denna säsong!

Nu är det dags att tacka för denna säsong och detta är sista helgen och dagarna vi har  18- hålsbanan öppen.
Vi kommer att stänga 18-hålsbanan från och med måndagen den 1 november och det är många år sedan vi har haft den öppen så länge.
Den behöver vila efter ytterligare en fantastisk säsong och vi måste vara fortsatt noggranna med vad vi gör, och också låta personalen ta en efterlängtad semester.
Alla säsongsanställda och timanställda slutar den 31 oktober och vi hälsar dem tillbaka till nästa säsong!
Vi har lagt ut klubbens öppettider kommande period under rubriken ”Om oss”.
Michael åker på sin efterlängtade golfresa den 6 november och har ni frågor kring shop och utrustning kontaktar ni honom direkt.
Restaurangen har öppet måndag- fredag hela hösten, så fortsätt att stötta dem och berätta för era bekanta vilken fin utflykt det är att åka till Surahammar och ta en lunch!

Elliot har en liten hälsning till er alla

I hope that you have all thoroughly enjoyed the golfing season.
I want to thank all the members for making me feel so welcome during my first year at the club.
I would like to give an extra special thanks to those who helped volunteer throughout the season, it would not be possible to produce a golf course without you!
I believe the season was a success, I have learned a huge amount and we as a team hope to build on that and keep improving the course year by year.
I look forward to seeing you all next year!

Trevlig helg
önskar vi på Surahammars GK

Maria och Elliot med team,  och åter igen,  stort tack för denna fantastiska säsong!